topbella

Friday, December 14, 2012

Soriiiiii....




aku tgur semua tu sbb xnk pisang berbuah 2 kali....bkn utk dr aku sorg tp utk semua org... knp xpenah nk pk keselamatan dr hah..?????? balik2 aku jgk yg salah...hermmmm
xpelaa awk kan sentiasa btul..... bila laa awk nk sedar ek...??? mak ayah kt umah risau awk xendah pon...kalau btol awk tau die risaukan awk msti awk xcmni..
mesti awk berhati2 setiap saat jam berdetik....huhuhu... aku xnk pisang berbuah 2 kali..
mcm mane nk ckp bia awk pham...?????? oh kwn ku sy hrp awk sedar sebelum ter lambat....
sy syg awk2 semua....aku mntak mf lau cara aku tu xbtol...seriusly aku bkn nk mrah ker ape tp aku terkejut sgt2..dhlaa trauma aku xhilang ag....sori sgt2...

1 comments:

Zarul said...

terkejut gak nih, kali kedua removed, weakkk :-p

Post a Comment

My photo
Pasir Mas, kelantan, Malaysia
hamba Allah yg ingin kan KeredhaanNya